1 Mayıs 2018 Salı

TURKNET ADİL KULLANIM KOTASINI KALDIRMIŞ HIZ 24.6 Mbps

Evde inetnetim 2007 yılında malumunuz kurum tarafından yapıldı, 2 senelik taahhüt ile güne kadar geldim, ancak hız ile ilgili ne kadar başvuru yaptım ise herhangi bir değişiklik olmadığı gibi bana modeminizi değiştirin. şu İP leri girin gibi yöntemlerle oyaladılar. geçen hafta TURKNET ile internet üzerinden başvuru yaparak 3 gün içerisinde yen iinternetime kavuştum. ilk kez bilgisayarlarım 24,6 Mbps ile tanıştı. Aynı altyapı ile  malum kurum tarafından bu hızın tarafıma verilmediğini gördüm. geçen yıllara yazık olmuş.

TURKNET aboneliğini tavsiye ediyorum. sizde hız testi sonucunu görebilirsiniz.


Abonelik için bu bağlantıyı kullanırsanız 1 ay bedava internet kullanabilirsiniz.


Telefonla abonelikyaptırırsanız bu kodu söyleyerek 1 ay bedava internet kullanabilirsiniz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

TURKNET ARKADAŞINI GETİR KODU

Abonelik için bu bağlantıyı kullanırsanız 1 ay bedava internet kullanabilirsiniz. https://turk.net/p/ULW64PX82QST/ Telefonla abonel...